Livrarea Produselor

Livrarea produselor se face prin firmele de curierat partenere, oriunde în România.
Expedierea unei comenzi are loc după ce ați primit e-mail-ul de confirmare a expedierii.

Termenul de livrare a comenzilor este în mod normal de maxim 72 de ore de la expedierea comenzii. Totuși ne rezervăm dreptul să livrăm produsele în maxim 7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.
De asemenea în perioada sărbătorilor pot există întârzieri în livrarea comenzilor datorate volumului mare de comenzi recepționate sau aglomerării de livrări prin firmele de curierat naționale, caracteristică sărbătorilor. În aceste perioade vom afișa pe site mesaje cu privire la întârzierea livrărilor.

Livrarea produselor este gratuită pentru comenzile ce depășesc valoarea de 299 RON. Costul transportului pentru comenzile sub 299 RON este de 17 lei, oriunde pe teritoriul României.

Ne rezervăm dreptul să întârziem sau să anulăm comenzi și livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi.


Posibilitate de retur în 14 zile

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării.
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un bun, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suportă alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul întră în posesia fizică a produsului. 


Condiții generale pentru returul produselor vândute și livrate.

  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, nefolosit, fără deteriorari sau rupturi.
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate în site la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Produsele personalizate nu pot fi returnate.


Produsele cumparate pot fi returnate urmand pasii de mai jos:

1.     Completează formularul de retur asigurându-te că produsul respectă conditiile de retur de mai sus.

2.     După aprobarea cererii de retur vom trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi. 

3.     In cazul unui schimb, produsul va ajunge mai intai la noi in depozit pentru a putea fi verificat si apoi se trimite produsul cu care se efectueaza schimbul.

4.     Rambursarea banilor se face in contul IBAN comunicat de dvs. in maxim 14 zile calendaristice.

 

Cerere de retur anulată

Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:

  • Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
  • Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de ține.

 Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne suni la 0311 301 230 | Program: L - V, 08:00 - 17:00 | S, 08:00 - 14:00

Motive pentru care PatulMeu.ro refuză returul produselor:

  • deteriorarea fizică a ambalajului original (cutie sau pungă) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorată neambalarii corespunzătoare (în hârtie sau nylon) realizate de către client sau curier (în cazul în care acesta din urmă este nevoit să sigileze conținutul coletului, dacă expeditorul nu o face);
  • deteriorarea sau murdărirea produsului din cauza neambalarii corespunzătoare și a deteriorării prealabile a ambalajului original;
  • utilizarea produselor și trimiterea acestora cu semne de uzură sau mirosuri improprii.
  • produsele spălate nu se pot returna din motive de igienă.


Important!

  • "Clienți" sau "consumatori" sunt doar persoanele fizice. Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
  • În cazul în care din greșeală ați primit alt produs decât cel comandat de dumneavoastră, acesta se schimbă iar noi vom suporta costurile de transport.
  • Returul este gratuit.
  • Dacă dumneavoastră alegeți să faceți un schimb de produse, se va percepe si se va opri din suma rambursabila taxele aferente serviciului de curierat in valoare 34 lei in cazul unui schimb de produse, reprezentand taxele de livrare tur-retur (17 lei + 17 lei).
  • În cazul în care ați beneficiat de Transport Gratuit la livrarea inițială a produselor si doriți să faceti un retur, voucher-ul de Transport Gratuit se va anula si se va percepe si opri din suma rambursabila inclusiv taxa initiala pentru transport in valoare de 17 lei. Voucher-ul ramane valabil in cazul unui schimb de produse.